Det er Geir Olav Rød som skal betjene Get Togethers kunder på Avaldsnes. Her sammen med administrerende direktør Håkon Wåge-Lorentzen (t.v.) i Get Together.

Nykommeren Get Together fortsetter ekspansjonen og etablerer kontor på Avaldsnes.

Get Together er Norges første kombinerte firmareise- og eventkjede, med et uttalt mål om å være tilstede i de fleste byene med G Travel-kontorer.
  Det gjør vi blant annet for å utnytte eksisterende kundeporteføljer, sier Håkon Wåge-Lorentzen, administrerende direktør i Get Together i en pressemelding.
I Haugesund-regionen mener han det er et stort potensial for firmareiser og eventer, særlig blant byens maritime bedrifter.
Get Together er det sammenslåtte resultatet av G Travels Group & Meeting-avdeling og eventbyrået Fotspor. Det gjorde de for å skape mer helhetlige reise- og eventløsninger for små og store kunder innen privat og offentlig sektor.
– Kundene stiller større krav til opplegg og program for kurs og konferanser. De legger gjerne mer penger i kjente foredragsholdere og opplevelser, fordi de ønsker å skape varige minner for sine kunder og ansatte, sier Wåge-Lorentzen videre.
Get Together tar seg av reise- og eventplanlegging – fra booking av fly og hotell, til møterom og underholdning. Selskapet står også for konseptutvikling, rådgivning, budsjettering og gjennomførelse.
  Vi arrangerer alt fra dagsmøter for små grupper på en nærliggende destinasjon, til store konferanser med hundrevis av deltakere hvor som helst i verden, sier Wåge-Lorentzen.
Get Together har i dag kontorer i Kristiansand, Arendal, Oslo, Ålesund, Trondheim, Alta, Sandefjord og Stockholm.
I G Travels kontorlokaler på Avaldsnes i Haugesund er det Geir Olav Rød som skal betjene Get Togethers kunder. Han kommer fra G Travel Getaway, men har også jobbet for G Travels Group & Meeting.
  Geir Olav vet hva vi i Get Together driver med, og han kjenner systemene våre godt. Vi har helt klart rett mann på rett plass når vi nå satser i Haugesundregionen, sier Wåge-Lorentzen.