Næringsforeningens nye konsept «Ten Minutes» fikk toppscore etter debuten på Flytten 11. mai.

De vel 50 deltakerne gav en snittkarakter på 5.5 av 6 mulige, og kommer mer enn gjerne tilbake, viser evalueringsrapporten. «Hvordan bygger du nettverk?» var temaet for kvelden og særlig Thorhild Widvey begeistret publikum med sine erfaringer fra et langt liv i politikk og næringsliv. Vær raus. Du må være innstilt på å gi mer enn du får. Nettverksbygging handler i hovedsak om å være villig til å dele, sa Widvey under premieren på Flytten.
Asle Skjærstad, Tormod Karlsen og ekteparet Kristine Vikse og Rune Bruvik fulgte fint opp og gjorde kvelden til en fin og lærerik opplevelse. Og Helge Toft og Jostein Marø på gitar sørget for å gi arrangementet en flott og uhøytelig ramme. «Ten Minutes» er inspirert av markedsføringskonferansen «Eight Minutes of Marketing» i Oslo, og hovedpoenget er å avlevere konkrete budskaper på 10 minutter. Det kommer ny utgave av «Ten Minutes» i løpet av høsten.