Trond Erik Jacobsen er tredje generasjon handelsdrivende i Brødr. Jacobsen/ Power Haugesund. Nå vil han samle alle gode krefter for å få frem alt det positive som skjer på Raglamyr. Det vil si at han nå setter i gang med et eget Raglamyr-magasin som allerede den 8. juni var klart.

Dette skal utvikles sammen med profesjonelle aktører. Førsteutgaven er ment for butikkeiere og medarbeidere på Raglamyr.

Det viktigste med magasinet er å få frem alt det positive som skjer på Raglamyr samtidig som det skal få frem mangfoldet her oppe, sier Jacobsen.

Vi vil skape gode relasjoner med dialog mellom de næringsdrivende og kommunen. Som sagt så skal vi få frem hva som skjer i god tekst og gode bilder. Derfor har vi valgt blant annet DHR-Saga som samarbeidspartner på innholdsmarkedsføring, Meling Media på foto og film samt andre profesjonelle aktører. Det blir både et digitalt og et printet magasin.

 

Art Director i DHR Saga, Karoline Vedøy viser frem prøveeksemplaret av Raglamyr-magasinet. Foto: Hilde Stavland